Hét vangnet voor de NVM-makelaar
vanuit één efficiënt platform
De uitdaging
NVM Service Office, een essentiële partner voor makelaars en vastgoedprofessionals aangesloten bij de Nederlandse Vereniging van Makelaars (NVM), stond voor de uitdaging om hun diverse ledenbestand te ondersteunen met een geïntegreerd systeem dat verschillende office support diensten kon stroomlijnen en optimaliseren.
Met een groeiend aantal leden verspreid over Nederland, was er behoefte aan een platform dat alle essentiële service gerichte dienstverleningen kon
centraliseren.
De oplossing
MyBit heeft een platform ontwikkeld waar alle gegevens direct beschikbaar zijn voor de medewerkers van NVM Service Office. Dit geïntegreerde systeem verwerkt alle naslagwerk en communicatiestromen voor office support namens de NVM-makelaars en aangesloten vastgoedprofessionals. Het dient als de centrale bron voor tal van andere diensten die NVM Service Office aan haar klanten levert.
Het resultaat
De samenwerking tussen NVM Service Office en MyBit heeft de dienstverlening naar een hoger niveau getild. Het geïntegreerde platform, ontwikkeld door MyBit, stroomlijnt alle gegevens en communicatiestromen van de office support diensten.
Medewerkers van NVM Service Office kunnen nu naadloos toegang krijgen tot en werken met deze informatie. Dit heeft de operationele processen aanzienlijk verbeterd, waardoor het team zich beter kan richten op het leveren van hoogwaardige ondersteuning aan NVM-makelaars en vastgoedprofessionals. Het resultaat:
- Hogere efficiëntie
- Verbetering van dienstverlening
- Sterkere focus op klanttevredenheid
‘Met dit systeem kunnen onze cliënten niet alleen veel makkelijker een afspraak plannen, we hebben zelf nu ook veel meer data tot onze beschikking. Dit geeft ons beter inzicht in de efficiëntie van ons werk en de resultaten van onze online marketing.’
– Fabian Otto, CEO Cosmetique Totale